Už v roku 1966 sme formulovali podobu našich firemných hodnôt, ktoré po malých úpravách aj dnes udávajú smer pre naše každodenné konanie.
Hodnoty našej značky
V roku 1966 boli po prvýkrát sformulované zásady spoločnosti Viessmann. Boli a sú dôležitými usmerneniami nášho úspechu. S cieľom zosúladiť podnikovú kultúru s nepriaznivými zmenami životného prostredia, sprevádzané digitalizáciou, bol hodnotový kódex značky na novo vytvorený v roku 2016. Deklarovaným cieľom je posilnenie kreativity a osobnej zodpovednosti v spoločnosti, a tým podpora inovácií a rýchla podpora dobrých nápadov.
Hodnoty spoločnosti sú smerodajné pre naše každodenné konanie.
Spoločne
Vzťah s našimi zákazníkmi je založený na férovom partnerstve s cieľom spoločných úspechov. Naším zamestnancom ponúkame dobré podmienky na rozvoj.
Zodpovedne
Zaviazali sme sa k ekonomickej, ekologickej a sociálnej zodpovednosti. Naším cieľom je ochrana klímy a zachovanie prírodných zdrojov.
Podnikavo
Sme technologickým priekopníkom v našom odvetví a aj v budúcnosti sa budeme podieľať na určovaní smeru technického pokroku.