Vyžiadajte si odbornú konzultáciu

Vyhlásenie o prístupnosti

Platí od: 28. júna 2025
Posledná aktualizácia: 28. júna 2025

1. Úvod a všeobecné informácie o poskytovateľovi

Toto vyhlásenie o prístupnosti sa vzťahuje na nasledujúce webové stránky a súvisiace mobilné aplikácie založené na prehliadači (webové aplikácie) spoločnosti Viessmann Holding International GmbH, prostredníctvom ktorých sa spotrebiteľom poskytujú nasledujúce služby v rámci elektronického obchodu: (ďalej len "digitálna služba"):

  • Informačné stránky o produktoch Viessmann na adrese URL: www.viessmann.sk; poskytujú informácie o produktoch a službách Viessmann vo svete.
  • Stránky s ponukou spoločnosti Viessmann na adrese URL: konfiguratory.viessmann.sk, zelenadomacnostiam.net, vykurovanie24.sk; ide o stránky týkajúce sa kampaní a ponúkajú možnosť vyžiadať si prostredníctvom formulára ponuku od špecializovaného partnera spoločnosti Viessmann a udeliť súhlas so zasielaním brožúr a iných marketingových materiálov.

Poskytovateľ:

Viessmann, s.r.o.
Ivanská cesta 30/a
821 04 Bratislava
Tel: (02) 32 23 01 00
E-mail: info@viessmann.sk

Ďalšie informácie pre spotrebiteľov nájdete v ponuke služieb na vyššie uvedenej URL adrese a napríklad vo Všeobecných obchodných podmienkach.

2. Všeobecný opis služby

Digitálna služba uvedená v bode 1 vám umožňuje:

  • požiadať o cenovú ponuku prostredníctvom formulára. Tú pre vás pripraví jeden z našich inštalačných partnerov spoločnosti Viessmann, ktorý dokáže poskytnúť vhodné služby podľa vašich potrieb. Počas tohto procesu budete požiadaní o zodpovedanie rôznych otázok v závislosti od typu dopytu, napríklad o vašom existujúcom vykurovacom systéme a plánovanom projekte. Následne od nás dostanete e-maily s potvrdením vašich údajov a informáciami o ďalších krokoch v procese.
  • pomocou konfigurátora výrobkov určiť návrh výrobku alebo systému Viessmann v rámci viackrokového procesu otázok na základe formulára a požiadať o krátku konzultáciu a odporučenie partnera pre inštaláciu pomocou formulára. Vo formulári vás žiadame o uvedenie vašej adresy, aby sme vás mohli odkázať na inštalačného partnera Viessmann vo vašom okolí na konzultáciu.

3. Právny základ / zákonné požiadavky

Toto vyhlásenie vychádza zo "Smernice Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/882 zo 17. apríla 2019 o požiadavkách na prístupnosť výrobkov a služieb" (ďalej len "Európsky zákon o prístupnosti" alebo "EAA"), ako aj z príslušných vnútroštátnych vykonávacích zákonov (spoločne označovaných ako "zákony o prístupnosti").

Právne požiadavky vyplývajú zo zákonov o prístupnosti, najmä z článkov 4 a 13 EAA a jeho príloh I a V, ako aj z príslušných vnútroštátnych vykonávacích zákonov. To znamená, že:

  1. poskytovanie informácií o fungovaní služby, a ak sa pri poskytovaní služby používajú výrobky - poskytovanie informácií o ich prepojení s týmito výrobkami, ako aj o ich vlastnostiach prístupnosti a ich interoperabilite s asistenčnými zariadeniami a pomôckami, musí spĺňať tieto požiadavky:
    • informácie sa poskytujú prostredníctvom viac ako jedného zmyslového kanála a sú prezentované zrozumiteľným a vnímateľným spôsobom,
    • informačný obsah je poskytovaný v textových formátoch, ktoré možno použiť na vytvorenie alternatívnych asistenčných formátov, ktoré môžu používatelia prezentovať rôznymi spôsobmi a prostredníctvom viac ako jedného zmyslového kanála,
    • informácie sú prezentované písmom primeranej veľkosti a vhodného tvaru, pričom sa zohľadňujú predvídateľné podmienky používania a používa sa dostatočný kontrast, ako aj nastaviteľné medzery medzi písmenami, riadkami a odsekmi,
    • ak sú zahrnuté prvky s netextovým obsahom, ponúka sa alternatívne zobrazenie obsahu a
    • elektronické informácie potrebné pri poskytovaní služby sa budú poskytovať konzistentným a primeraným spôsobom tak, aby boli vnímateľné, ovládateľné, zrozumiteľné a robustné.
  2. webové stránky vrátane súvisiacich online aplikácií a služby založené na mobilných zariadeniach vrátane mobilných aplikácií musia byť sprístupnené konzistentným a primeraným spôsobom tak, aby boli vnímateľné, ovládateľné, zrozumiteľné a robustné;
  3. podporné služby (asistenčné centrá, call centrá, technická podpora, sprostredkovateľské služby a školiace služby), ak sú k dispozícii, musia poskytovať informácie o prístupnosti služby a jej kompatibilite s asistenčnými technológiami v prístupných spôsoboch komunikácie;
  4. informácie týkajúce sa prístupnosti predávaných výrobkov a služieb musia byť poskytnuté, ak tieto informácie poskytuje zodpovedný hospodársky subjekt;
  5. prístupnosť funkcií na identifikáciu, bezpečnosť a platbu musí byť zabezpečená, ak sú poskytované ako súčasť služby namiesto produktu, a to tak, aby boli vnímateľné, ovládateľné, zrozumiteľné a robustné;
  6. metódy identifikácie, elektronické podpisy a platobné služby sa musia poskytovať tak, aby boli vnímateľné, ovládateľné, zrozumiteľné a robustné.

4. Stav súladu s právnymi požiadavkami

Technické požiadavky na prístupnosť ponuky v zmysle EAA vychádzajú zo špecifikácií Usmernení o prístupnosti webového obsahu (WCAG), verzia 2.2. Našu digitálnu ponuku sme navrhli takto, aby sme zabezpečili jej prístupnosť pre každého.

Obsah našej digitálnej ponuky je prístupný prostredníctvom rôznych spôsobov ovládania, čím sa zabezpečuje, že naše produkty a služby môžu využívať aj používatelia s fyzickými, zmyslovými alebo kognitívnymi poruchami. Medzi spôsoby prevádzky, ktoré sme zaviedli, patria:

  • Viacero zmyslových kanálov: poskytujeme textové alternatívy k vizuálnemu obsahu.
  • Viacero možností interakcie: naše webové stránky sa dajú používať aj bez jemnej motoriky.
  • Ochrana pred podnetmi/používanie kontrastov: naša webová stránka nepoužíva zložité interakčné efekty.
  • Jednoduchá prezentácia nášho obsahu: ak je to možné, používame na opis našich produktov a služieb zrozumiteľné texty. Technické pojmy sú na príslušných miestach vysvetlené praktickým a zrozumiteľným spôsobom, aby aj používatelia bez špecifických predchádzajúcich znalostí mohli pochopiť prezentované súvislosti.

Na týchto webových stránkach nepoužívame identifikačné, overovacie, bezpečnostné ani platobné funkcie.

Neustále pracujeme na identifikácii a odstraňovaní potenciálnych prekážok.

5. Spätná väzba a kontakt

Ak si všimnete akékoľvek prekážky v našich digitálnych službách alebo potrebujete podporu, kontaktujte nás na adrese:

Viessmann, s.r.o.
Ivanská cesta 30/A
82104 Bratislava
E-mail: accessibility@viessmann-climatesolutions.com