Vyžiadajte si odbornú konzultáciu

Servis Plus

Vďaka našim nadštandardným servisným službám zabezpečujeme spolu s našimi partnermi pre našich zákazníkov maximálne pohodlie a spoľahlivosť.

Profesionálna údržba nielen predlžuje životnosť vykurovacieho systému a zabezpečuje jeho bezpečnú a bezproblémovú prevádzku. Používateľom tiež dáva istotu, že energia sa využíva efektívne a že obsahuje málo škodlivín. Tým sa chráni životné prostredie a šetria sa účty za vykurovanie bez toho, aby sa znížil vysoký komfort vykurovania a prípravy teplej vody.

Komplexná ponuka nadštandardných servisných služieb pre zdroje tepla do 35 kW, s garanciou 5 alebo 10 rokov

Koncept Servis Plus od spoločnosti Viessmann vám ponúka nadštandardné servisné služby, ktoré spolu so svojimi partnermi, servisnými a montážnymi firmami vo vašej blízkosti zaisťujú maximálnu dostupnosť a spoľahlivosť vášho vykurovacieho systému.

Už pri vývoji dbajú naši konštruktéri na zabezpečenie dlhej životnosti a maximálnej spoľahlivosti našich zdrojov tepla, ako aj ďalších komponentov vykurovacieho systému. Toto pokračuje výrobou a našou trvalou snahou o jej maximálnu kvalitu. Následná montáž odbornou montážnou firmou a uvedenie do prevádzky zaškoleným servisným technikom ďalej zvyšujú predpoklady vašej spokojnosti.

Ak je už vykurovací systém v prevádzke a plne funkčný, je najmä na vás, aby ste sa postarali o jeho pravidelnú údržbu a takto aj jeho dlhú a spoľahlivú prevádzku. Aby sme vám toto ešte viac uľahčili pripravili sme pre vás balíky nadštandardných servisných služieb. Okrem toho vás za vašu starostlivosť odmeníme. Spolu s výnimočnými službami získate mimoriadny benefit v podobe garancie 5 alebo 10 rokov v prípade, že sa pre tieto výnimočné služby rozhodnete.

S koplexnou ponukou nadštandardných služieb s garanciou 5 alebo 10 rokov rozširuje spoločnosť Viessmann svoju ponuku služieb pre svojich zákazníkov. Ako partner máte možnosť ponúknuť svojim obchodným zákazníkom ešte komplexnejšie, rýchlejšie a hospodárnejšie služby. S bezpečnosťou vždy ponúkať najkvalitnejšie služby. Získajte túto konkurenčnú výhodu.

Môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese servis@viessmann.sk

Služby zahrnuté v cene a príplatkové služby

Vaše prémiové servisné služby zabezpečia:

  • Úsporu energie vďaka vyššej účinnosti
  • Vylepšenú prevádzkovú bezpečnosť
  • Vizualizáciu údajov zariadenia odkiaľkoľvek cez internet
  • Diagnózu a riešenie problémov možnú bez návštevy mechanika
  • Diaľkové programovanie / parametrizácia
  • Optimalizáciu zariadenia

COMFORT

  • Garancia dodania náhrandých dielov a ich výmeny v cene služby
  • Garancia 5 rokov
  • Hotline
  • Pravidelná ročná údržba
  • Organizácia ročnej údržby

PREMIUM

  • Garancia dodania náhrandých dielov a ich výmeny v cene služby
  • Garancia 10 rokov
  • VIP Hotline
  • Pravidelná ročná údržba
  • Organizácia ročnej údržby
  • Výmena spotrebných náhradných dielov
  • Diaľkový dozor (potrebná konektivita)

COMFORT

  • Uvedenie do prevádzky
  • Výmena spotrebných náhradných dielov

PREMIUM

  • Uvedenie do prevádzky

Predpoklady predĺženej garancie

  • Podpísaná servisná zmluva s Viessmann, s.r.o.
  • Montáž kvalifikovaným montážnym partnerom Viessmann, s.r.o
  • Projekt a montáž v zmysle platných noriem a predpisov ako aj montážnych a projekčných návodov Viessmann, s.r.o.
  • Dodržanie kvality vlastností spaľovacieho vzduchu, plynu, vykurovacej vody ako aj prevádzkových požiadaviek pre jednotlivé zdroje tepla
  • Uvedenie do prevádzky autorizovaným servisným partnerom Viessmann, s.r.o.
  • Inštalácia na území Slovenskej republiky
  • Vyňaté z garancie sú spotrebné náhradné diely (okrem servisnej zmluvy Premium), poruchy a škody spôsobené nedodržaním montážnych, projekčných a servisných návodov a vplyvy vyšších síl (napr. mráz alebo prírodné katastrofy)

Rozsah údržby zariadení

Plynový kondenzačný kotol
  • vizuálna a funkčná kontrola zdroja tepla
  • kontrola elektrických prípojov/vyčítanie chybových hlásení pomocou Vitosoftu, ak je technicky realizovateľné
  • vizuálna kontrola tesnosti vodných rozvodov
  • kontrola tesnosti plynových rozvodov
  • vyčistenie vedenia kondenzátu a sifónu
  • demontáž a vyčistenie horáku
  • vyčistenie výmenníka tepla
  • demontáž a kontrola zapaľovacej  a ionizačnej elektródy, v prípade potreby výmena
  • kontrola tesnenia horáku, v prípade potreby výmena
  • kontrola integrovanej membránovej expanznej nádoby, v prípade potreby jej dotlakovanie
  • v prípade potreby dotlakovanie vykurovacieho systému
  • kontrola tlaku plynu
  • kontrola menovitých výkonov, v prípade potreby nastavenie
  • kontrola bezpečnostného termostatu a teplotného regulátora
  • meranie spalín
  • kontrola nastavení horáka
  • bezpečnostná kontrola zdroja tepla
  • kontrola systému odvodu spalín
  • vytvorenie odovzdávacieho protokolu, ak je technicky možné
  • vytvorenie kontrolného zoznamu údržby a jeho odovzdanie zákazníkovi
Tepelné čerpadlo vzduch/voda
  • vizuálna a funkčná kontrola zdroja tepla
  • kontrola elektrických prípojov
  • vyčítanie chybových hlásení pomocou Vitosoftu, ak je technicky realizovateľné
  • zistenie a zdokumentovanie doby chodu kompresoru a elektrického prietokového ohrievača (ak je inštalovaný)
  • meranie prúdov jednotlivých fáz kompresora
  • vizuálna kontrola tesnosti vodných rozvodov
  • kontrola lamiel výparníka na znečistenie a poškodenie, v prípade potreby vyčistenie
  • kontrola vzduchových kanálov, v prípade potreby vyčistenie
  • kontrola vane kondenzátu a sifónu, v prípade potreby vyčistenie
  • kontrola teplotného spádu na strane vykurovania
  • kontrola tesnosti chladiaceho okruhu, v zmysle predpisov o chladivách a zapísanie do denníka zariadenia
  • kontrola funkčnosti prietokového ohrievača
  • kontrola chodu ventilátora vonkajšej jednotky
  • kontrola tlaku vykurovacieho systému, v prípade potreby dotlakovanie
  • vytvorenie odovzdávacieho protokolu, ak je technicky možné 
  • vytvorenie kontrolného zoznamu údržby a jeho odovzdanie zákazníkov
Tepelné čerpadlo zem/voda (voda/voda)
  • vizuálna a funkčná kontrola zdroja tepla
  • kontrola elektrických prípojov
  • vyčítanie chybových hlásení pomocou Vitosoftu, ak je technicky realizovateľné
  • zistenie a zdokumentovanie doby chodu kompresoru a elektrického prietokového ohrievača (ak je inštalovaný)
  • meranie prúdov jednotlivých fáz kompresora
  • vizuálna kontrola tesnosti vodných rozvodov
  • kontrola teplotného spádu na primárnej strane
  • kontrola teplotného spádu na strane vykurovania
  • kontrola tesnosti chladiaceho okruhu, v zmysle predpisov o chladivách a zapísanie do denníka zariadenia
  • meranie bodu mrznutia teplonosného média, zdokumentovanie 
  • kontrola funkčnosti prietokového ohrievača
  • kontrola tlaku vykurovacieho systému, v prípade potreby dotlakovanie
  • vytvorenie odovzdávacieho protokolu, ak je technicky možné 
  • vytvorenie kontrolného zoznamu údržby a jeho odovzdanie zákazníkovi

Samoobslužné služby

Využite naše online nástroje.