Pre správny chod vášho zariadenia je potrebné raz ročne skontrolovať správnosť funkcií nastavenia, vyčistiť spaľovaciu komoru, obnoviť zájdené kontakty snímačov, diagnostikovať prípadné skryté poruchy, urobiť vizuálnu prehliadku tesnení, spojov atď. Takáto starostlivosť vám prináša správnu, ekononomickú a bezpečnú prevádzku našich zariadení vo vašom užívaní.

Pravidelná ročná údržba zariadenia je podmienkou poskytnutia záruky na dané zariadenia, ktorú predpisuje každý výrobca kotlov a tepelných čerpadiel.

Paušálna servisná zmluva

Podpisom servisnej zmluvy a zaplatením ročného paušálu preberieme za vás povinnosť myslieť na to, že treba objednať technika, ktorý príde vykonať ročnú údržbu. My upozorníme vášho technika, že ste si predplatili prehliadku a ten vás bude kontaktovať, aby si s vami dohodol termín. V prípade, že sa tak nestane, príde k vám servisný technik Viessmann, ktorý túto údržbu vykoná. Vy, samozrejme, už neplatíte nič.

Možnosť predĺženej záruky na 5 rokov

V prípade nového kondenzačného kotla Vitodens, Vitocrossal do 35 kW alebo tepelného čerpadla Vitocal do 35 kW sa podpisom servisnej zmluvy a zaplatením ročného paušálu predlžuje záruka na zariadenia až na 5 rokov. Zmluva musí byť podpísaná najneskôr do 3 mesiacov od uvedenia zariadenia do prevádzky a musí byť platná po celú dobu záruky.

Servisný technik vo vašej blízkosti

Zoznam servisných technikov nájdete tu.